Ul. Paderewskiego 124A 35-304 Rzeszów, Polska
(+48) 666-111-439
fundacja@zywienioweabc.com.pl

Slow Jogging

Oops...
Slider with alias none not found.

Wśród wszystkich postanowień noworocznych, które zaplanowałeś z pewnością przewinęło Ci się to o większej aktywności fizycznej. Jeśli jest nią bieganie i nie wiesz jak zacząć to przychodzimy z pomocą i proponujemy: Slow Jogging. Co to, po co i z czym to się je? Zacznijmy po kolei.
            Slow Jogging to technika biegania w (jak nazwa wskazuje) bardzo wolnym tempie. Dzięki temu, że jest to w zasadzie trucht, nie nabawimy się kontuzji ani przeciążenia stawów, nie zależnie od tego ile masz lat lub kilogramów do zgubienia. Wystarczy tylko 30  minut dziennie lub łącznie 180 minut w ciągu tygodnia. Nie musi być to za jednym zamachem. Możesz śmiało sobie rozłożyć to na porcje w ciągu dnia, czy to w drodze do warzywniaka, czy też wracając z pracy do domu.
            Cały sekret tkwi w tempie. Ma ono być na tyle spokojne, żeby swobodnie rozmawiać, oddychać czy nucić. Jednocześnie zaznaczamy, że to ciągle ma być trucht! Jeśli będziesz biegać w ten sposób zwróć uwagę też na to, w jaki sposób stawiasz kroki. Prawidłowe ,,slow joggingowanie” polega na stawianiu kroków opierając się na śródstopiu, a nie na pięcie (jak to wielu początkujących robi).
            Jeśli spróbujesz będziesz pod niemałym wrażeniem, że w ciągu dnia możesz przebiec nawet 3 kilometry bez problemu!

Facebook